fredag 14 januari 2011

MAT!

Sitter på väntar på att maten ska bli klar, det är så skönt när den i stort sett lagar sig själv. Ikväll serveras det ugnsstekt fläskfilé med en god sallad här hemma, luktar väldigt gott från köket just nu.

Under tiden sitter jag och frossar  och fönstershoppar bakredskap  på nätet, det finns så mycket läckert jag skulle vilja använda! Kan riktigt se mig själv stå med förklädet jag fått av mormor, stå och röra med en  träslev i en keramikskål från IB Laursen! Synd bara att jag saknar både träslev och keramikskål! =)

Skålar 3 st.

2 kommentarer:

  1. elin ala västerbottn14 januari 2011 kl. 19:41

    Oh, de där är supersnyggt! Jag har lite skålar och den där kannan/skålen i ljusgrönt. Finns på blomsteraffärn i Malå...;)

    SvaraRadera
  2. Liknande skålar som du har lagt upp bild på här fast i plast finns att köpa dyrt på iems och väldigt billigt på ekohallen! Ett tips! =))

    SvaraRadera