söndag 9 januari 2011

Dag 6

MIN DAG

Ja gott folk denna dag är lite frustrerande. För det första har jag mensvärk som låser sig fast kring mina höfter och detta påverkar så klart mitt humör. Jag tycker lite synd om Andreas som får höra " Ja men skjut mig istället!" och andra fina meningar. Detta eftersom att just idag skulle vi städa undan julen och när man håller på med granar (inkl. plastgranar) så river man sig på underarmarna. Med värk i höfter och allmänt pissigt humör så blir detta för mycket.

Det hjälper ju inte att det finns lite nerver i gungning då jag börjar mitt nya jobb imorgon. Ett jobb som jag inte riktigt kan förbereda mig på utan får mer tad et som det kommer. Inte riktigt min stil, kontrollfreak som jag är.

Så denna dag var, är och kommer inte att bli en bra dag.

1 kommentar:

  1. Lycka till på nya jobbet imorgon gumman! Usch jag känner igen den jobbiga
    känslan av att inte ha kontroll!! Asjobbigt!! Jag är också ett kontrollfreak ;) Kram

    SvaraRadera