onsdag 5 januari 2011

Dag 2

MIN FÖRSTA KÄRLEK

Hihi,  ja du, min första kärlek som jag verkligen kan minnas och som jag då upplevde som kärlek var faktiskt Johan Holmbäck runt andra- tredje klass nånstans. Åh så många gången jag har frågat chans på den grabben! det var ju visserligen inte besvarat men just idag gör det mig inte så mycket, jag har gått vidare så att säga. MEN, jag vet att han tycker om mig för vi lekte jättemycket när vi var mindre så jag har bara positiva minnen. NO hard feelings eller men för livet. =)

Lite lustigt är det ju när man tänker tillbaka på killar som man tror att man varit kär i. Jag har kollat igenom min gamla dagbok från mellanstadiet och vidare upp till gymnasiet. I början av dagboken handlar ju bara allting om killar. I slutet mest om en kille och några kändisar. Men oj så fort man bytte kille att vara kär i! Kan ju inte annat än att skratta åt det nu men det gick från dag till dag ibland, beroende på hur olika killar behandlat en under dagen som varit. =) Nu så här i efterhand vet jag ju att jag inte alls var kär i de här killarna. Jag har bara varit kär två gånger i mitt liv, de pojkvänner jag haft och bott med. Så där står väl allt rätt till skulle jag tro. =)


Titta in i morgon, då berättar jag om Mina föräldrar!

1 kommentar:

  1. Kul att läsa om dig kusin vitamin. Du skriver roligt också. Vart hittar ni dessa listor? skulle vara kul att göra en.
    Kramar i massor

    SvaraRadera