söndag 30 januari 2011

Backpacker

Eftersom att både jag och Andreas är små spelnördar så sitter ju inte jag sysslolös när han får nya spel till sitt Playstation. Idag sitter han med något sorts rysar/skräckfilmsspel som han egentligen är för ung för att spela (här går vi efter mental ålder). Medan han utvecklar den groteska sidan av sin fantasi, sitter jag och spelar Backpacker på datorn och utvecklar andra delar av min anatomi. Det är helt fantastiskt hur mycket och lite man faktiskt kan egentligen. Vissa saker borde ju vara sjävklara att veta och vissa saker har man ingen aning om varför man vet, men informationen finns där ändå. Som jag förklarade för släkten igår så vet jag vad skänkelvikning är och jag har inte varit i närheten av en häst för att få reda på detta. (Christian, känns dig träffad)


Nu blev detta ett kort inlägg för Andreas ville hellre spela backpacker med mig, kunskap övervinner allt! =)
tjing!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar