måndag 10 januari 2011

Dag 7

MIN BÄSTA VÄN

Jag får nog säga att jag har två. Kan omöjligt välja en, de är dessutom så olika och tar fram så olika sidor i mig =)

ANNA

-Världens bästa människa att dricka thé och ha djupa diskussioner med!
- Känner mig så väl så ibland är det ganska kusligt, hon fattar mig liksom =)
- En av mina största önskningar är att hon ska byta storstad...

ELIN


- Får mig alltid på bra humör, oftast genom att berätta någon dråplig historia om sig själv eller någon annan i sin närhet
- Kan var otroligt bitter när hon är på det humöret, hon förstår nog inte själv att det är humor i det också, allt på norrländska är humor. =P
- En så otroligt go tjej så jag funderar på att sätta ut en kontaktannons åt´na!

3 kommentarer:

  1. Hur va din första dag på jobbet då?? Den måste du ju blogga om :))) KRAM

    SvaraRadera
  2. elin ala västerbottn10 januari 2011 kl. 21:13

    men tack för den så estetiska bilden på mig, du tog ju verkligen fram min allra bästa sida..;P Men du är bra ändå Malin!

    SvaraRadera
  3. Tack så mycket söta Malin! Men hittade du verkligen ingen bättre bild på mig? =)Hoppas det gått bra på nya jobbet! Kram

    SvaraRadera