måndag 18 juli 2011

Detox dag 3

Ja den här dagen har varit lite jobbigare. Dels har laxeringsmedlet kickat igång, inte så farligt dock. Sen dricker jag nog för dåligt för jag har huvudvärk framemot kvällarna nu, men det kan också ha att göra med själva detoxen. Börjar tröttna på grönsaker, jag är ju en sann köttätare i grund och botten. Blir dessutom sugen på högst oväntade saker såsom leverpastej, pasta och vitt bröd.

Så här såg i alla fall dagens matsedel ut:
Frukost: bärsmoothie
Mellanmål: ett äpple
Lunch: Linsgryta
Mellanmål: Galiamelon och vitt te
Middag: Potatissallad med vinägrett och ugnsrostad paprika

Förutom maten så dricker jag ca 2-3 liter vatten om dagen. Jag är ovanligt pigg under dagarna men sover ca 10 timmar varje natt. (positiv bieffekt: viktminskning!)

kram Malin


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar