söndag 18 september 2011

it´s been a while

Nu var det ett tag sen jag skrev men det har varit sjukt mycket att göra på jobbet, jag sitter och planerar hela kvällarna.
Igår tog jag mig tiden att baka något gott tills idag när mina föräldrar kommer och hälsar på. Det blev dammsugare och trots att det är gluten, ägg och mjölkfria så blev de suveränt goda, tror nästan de överglänser originalet! Det jobbiga är ju att man måste göra en sockerkaka först som är fri från allt ovan och det kan vara lite trixigt utan ägg. Men jag har ett bra recept till det. =)

är det någon som vill ha detta superrecept på dammsugare eller sockerkaka så skriv en liten kommentar så kommer det upp på bloggen. =)

Förutom dammsugare bjuder jag idag päronen på baconlindad köttfärslimpa med champinjonsås, potatis, kokta morötter och lingon. Låter inte heller så dumt va? =)

Ikväll ska jag knåpa ihop ett kristendomsprov också!

kram!

1 kommentar:

  1. Tar gärna superreceptet tack! Kramar från kusin vitamin ;)

    SvaraRadera