söndag 1 maj 2011

Jag kände för att skriva...

Har ni någonsin känt att ni har velat skriva men inte vetat vad? Ibland får jag sånt där sug, det pirrar lite i fingertopparna efter att sätta något på pränt, men jag vet inte vad. Det är som att börja skriva ett brev men inte komma längre än "hej" och sen köra fast. Eller sitta med uppsatsen som ska vara klar igår helst och man vet så väl vad man vill skriva, men det kommer bara inte ut. Detta är ett sånt inlägg. Jag har så mycket tankar men vet inte var jag ska göra av dem. Då är det viktigt för mig att skriva. Jag behöver ingen dagbok, jag skriver här istället. Förresten, under tiden jag skriver kommer jag på att jag vill skriva dagbok under hela min graviditet, nej jag är inte gravid nu, men när jag blir det. Så snälla ni, påminn mig om att köpa en dagbok så småningom så att jag från första stund när jag vet kan skriva ner hur det känns. Oj vilket rörigt inlägg. Borde kanske börja med vanlig dagbok ändå...


Kram Malin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar