fredag 12 november 2010

Hemmet

Det börjar arta sig så smått här hemma nu. Vi har fortfarande en stor brist på lampor dock. Detta gör mig inte så mycket, speciellt inte när man hittat fynd bland sina egna gömmor. Älskar dessa Orrefors hallonlyktor som jag fått av mormor, har ni sett vilket vackert sken det blir?




Har ni ett "frukosthörn" i köket? Vi har massa burkar med grejer som hör till frukosten i ett hörn men jag får liksom ingen ordning på det, idéer någon?



Anna finns såklart med på plats i bokhyllan bredvid morfar och vackra blommor som jag inte vet vad de heter. :)



Kram Malin

2 kommentarer:

  1. Kul med lite lite glimtar från er lya!
    Vi måste försöka ses någon gång tycker jag allt :) Iofs har jag ingen tid förrän efter min matte-kurs är slut! Men kanske någon gång nästa år?! :))

    SvaraRadera
  2. kul att se hur ni har det! Jättefint! Och jag måste hålla med om att lyktorna ser ut att ge ett jättemysigt sken! Blev också sugen på sånna! :)
    Om du ställer alla burkar på någon fin bricka så känns det kanske mer "ihopsamlat"? och så kan man ju bara ta med sig hela brickan till frukostbordet sen! :) Hoppas att allt är bra med er. Ta hand om dig och hälsa!
    Kram Lotta

    SvaraRadera