torsdag 16 december 2010

Ligger i sängen med rinnande näsa och värkande bihålor. Ja, ovanpå allt annat har jag åkt på en redig förkylning och det är den som plågar mig mest just nu. Är ändå tacksam eftersom att jag inte har bandage eller gips vilket väldigt många i min omgivning faktiskt har. Ser inte ut att bli någon utflykt till Falköping/ Norrköping i helgen i vilket fall.

För er som inte vet det kan jag också meddela att jag har fått ett nytt vikariat efter jul. Det är på en skola i tynnered och jag kommer hålla i en fjärdeklass 100%. Så imorgon måste jag göra mig så fräsch det bara går för jag ska iväg och träffa klassen, nya kollegor och skriva på anställningsbevis. Känns spännande.

En fråga: varför gör det så ont i halsen när man nyser?




Kram Malin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar